czwartek, 10 grudnia 2015

PLANY + SNAPMIX

Nawet nie wiecie jak tęsknię za blogowaniem, ale jestem tak zabiegana, że często nie mam kiedy nawet zaglądnąć na moje ulubione blogi, a co dopiero samej coś napisać!

BLOG W ZAWIESZANIU ~ BRAK CZASU / SPEŁNIAM MARZENIA
Ten wpis jest wyjątkiem, gdyż chciałam poinformować, że wracam tu do Was po Wielkanocy. Póki co spełniam marzenie, a gdy się to uda zrezygnuję z obecnej pracy, co będzie równoznaczne z wieloma wolnymi chwilami to skrobania tu.
Póki co ciężko mi powiedzieć, jaki blog będzie miał charakter po tej przerwie. Zależy od tego jak mi się wszystko ułoży. Trzymajcie kciuki!

ps. Od 16 stycznia będziecie mogli mnie spotkać za konsolami  w różnych klubach wraz z DJ-em Maxxisem. Relacje na bieżąco na snapie. Dodajemy : easyfreaky !

Z powodu długiej nieobecności łapcie snapchatowy mix z ostatnich miesięcy, a jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam do dodawania: easyfreaky


Same przyjemności, czyli jak nie praca to spędzanie czasu z Piotrkiem. Mimo, że widzimy się rzadziej niż w wakacje, to i tak warto nawet czasem dla tych paru godzin, by potem znowu tęsknić. 


A czasami się kończy tak, że Piotrek ogarnia betę (przekłada, wymienia, czyści, nakleja), a ja mu dopinguję z boku... Noo, czasem mu pomogę :D


Z natury też, gdy widzę się z Nim, to i widzę się z nimi... Zdarza się nawet, że gdy siedzę u Niego w pracy, a wpada Kalim czy Hajduk pogadać. Przynajmniej jest jakiś fun. 


Jak też wspomniałam spełniałam marzenia, i ostatnio byłam się dziarać. Efekt idealnie prezentuje się na instagramie:
KLIK!



Oczywiście zawsze staram się znaleźć choć chwilkę dla moich przyjaciół... Zwykle takie spotkanie kończy się tak samo... Także tego...



Co mnie dziwi najbardziej? Że mam nawet spoko kontakt z chłopakami z klasy z technikum. Nie raz wpadają do mnie do pracy, czy zgadujemy się i odwiedzamy Łączność... Albo po prostu lądujemy w pubie przy piwku ^^



No i jakbyście nie wiedzieli, to jestem już stara. Pare tygodni temu pyknęła mi dwudziestka. Skromne urodziny, bo plany nie wypaliły, ale jeszcze raz dziękuję wszystkim za pamięć! :*



W Andrzejki miałam siedzieć w domu, ale z moim "bratem" nie ma co się kłócić...



SELFIETIME x1000000



Oraz zlepka kilka fajnych chwil schwytanych za pomocą aparatu:



Jeszcze raz zapraszam na snapa : easyfreaky
I do zobaczenia za kilka miesięcy :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz